Tipis

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lollo - 29 oktober 2012 10:54

Hallojh! :D
Jag vaknade idag av att mobilen väckte mig (Facebook)
Iallafall idag ska jag på bio med kusin och ja ni vet vilka.
Vi ska se Ted :D

Någon som har en Tipis på gång?

Tipisar// Lollo :D

Av Lollo - 28 oktober 2012 18:31

Halojh! :D
Är hos mormor och ska sova över hos hemma med Filip o min kusin (Oliver) :D

Orkar nt skriva just ny men ska köra Xbox hela natten :D

Tipisar// Lollo :3

Av Lollo - 27 oktober 2012 17:00

Hallojho! :D
En Tipis på gång...

Det är många som gillar att måla naglarna så kolla på youtube.
Sök på Cute nails så kommer det fram massor av klipp! :D
En tjej som finns på youtube heter Cute polish och hon gör snygga, lätta och förklarar bra :D

Dom här naglarna på bilden har jag gjort tack vare hennes klipp :3

Tipisar// Lollo <3

(Fölåt för dålig bild)

Av Lollo - 27 oktober 2012 15:05

Hallojh! :D
Idag bakade mamma en kaka (kladdkaka) och jag fick en id'e.

Ta florsocker på kladdkakan och fixa till den med mönster.
Det är många som vet om hur man gör men spela roll...
Titta på bilderna :D

Av Lollo - 26 oktober 2012 16:37

Hallojh :D
Som ni vet så har jag spillt ut massa naglack :**
Och ingen verkar ha märkt ngt :D
Mamma har nt märkt ngt, nt Filip (Min lillebror) och nt pappa :3

Just nu sitter jag och myser med mig själv och kollar på Barnkanalen (Hahah) :)

För skojs skull så hittade jag en bild på Facebook där det stod vad man hetter på japanska :D
Har oxå en ny Tipis... KÖÖÖP POPCORN KRYDDA!
Du kommer nt ångra dig för den är jättegod och håller länge :**

Tipisar// Lollo

Av Lollo - 26 oktober 2012 15:58

Hallojh! :D
Just nu så spillde jag ut naglack :0
Det kom lite på byxorna men på golvet var det värst...
Tog tyvärr inget foto men man ser lite fortfarande ;3
Såklart fick jag panik och tog en trassa med massa nagbortagning och det funkade :D Men flaskan blev typ slut ...
Hoppas nt mamma märkte något -.0

Tipisar// Lollo :3

Av Lollo - 26 oktober 2012 12:41

Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR FREDAGAR :D. (Annars skulle man vara lite störd...)
Iallafall just nu sitter jag och äter "Dagens" och det är SUUUUPERGÖTT! :D Älskar varma rätter :3 <3

Just nu har jag inga Tipisar men spela roll e.e
Eller jooh..drick cocacola ifall du är sjuk :D
Heheh ...har druckit ca 5 glas idag så känner mig inte direkt nyttig ;**

Ha en underbar fredag :)

Av Lollo - 25 oktober 2012 22:06

Hejsan hejsan! :D
Just nu kan jag nt sova -.-
Det är mitt största problem i hela universum just nu :P

Just nu har det snöat-för första gången :D
Imorgon kanske jag går ut och gör en snögubbe, fast är sjuk :/


Något tips hur jag ska sova? :**

Tipisar// Lollo :D

Presentation


Om ni undrar vad jag menar med Tipis så menar jag tips :D

På den här bloggen Tipisar jag om allt! :3

Vill inte ut tråka er nu så jag Tipisar om att ni bläddrar ner och läser ---> ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

TipiSMixPod


Ovido - Quiz & Flashcards